Financiële administratie

Van het inboeken van administratie tot het opstellen van rapportages met management informatie. Onze financiële dienstverlening omvat een grote reeks van werkzaamheden. Daarbij kiest u zelf waar u behoefte aan heeft. Op het moment dat u dat nodig heeft. Wij nemen graag de zorg uit handen voor onder andere het:

  • inboeken van uw administratie
  • controleren van door u ingeboekte administratie
  • opstellen van periodieke rapportages
  • ­samenstellen van uw (jaar-)cijfers en (jaar-)verslagen
  • ­ opstellen van begrotingen en prognoses
  • adviseren over bedrijfsprocessen

Wij helpen u graag om het beste uit uw onderneming te halen, met dienstverlening op maat. U en uw onderneming doen zelf wat binnen uw mogelijkheden ligt, wij helpen bij het overige. We signaleren kansen en bedreigingen zodat u op tijd uw maatregelen kunt nemen en risico’s beheersbaar blijven. Samen verbeteren we het rendement van uw onderneming.

We zijn u graag van dienst en kunnen veel voor u betekenen. Mocht uw behoefte onze expertise toch overstijgen brengen wij u direct in contact met de juiste specialisten uit onze brancheorganisatie (NOAB). Of uit ons netwerk van notarissen, advocaten op het gebied van arbeidsrecht, ondernemingsrecht en andere rechtsgebieden.

 

Meer rendement uit uw boekhouder?

 Bel voor een afspraak

 

05

 


 

Salaris administratie

Salarisadministratie is voor de meeste ondernemers een tijdrovende bezigheid waarbij kleine foutjes vervelende gevolgen kunnen hebben. Wij nemen dit nauwkeurige werk graag bij u uit handen. Daarbij kunt u rekenen op onze kennis van het arbeidsrecht, de Cao’s en loonadministratie. Wij werken er continu aan om onze kennis up-to-date te houden. Mede door het lidmaatschap van beroepsvereniging RB zijn wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

U kunt voor uw salarisadministratie dus vertrouwen op de kennis van Van Oosterom & Van Leeuwen. U geeft de juiste informatie aan ons door, wij zorgen dat alles correct en keurig op tijd wordt verwerkt. Van loonstroken, betaaloverzichten of SEPA bestanden en journaalposten tot de maandelijkse loonaangifte aan de Belastingdienst.

Ook over wijzigingen in wet- en regelgeving hoeft u zich geen zorgen meer te maken. Elke wijziging in bijvoorbeeld belastingzaken of CAO wordt direct doorgevoerd in onze software en dus ook meegenomen in uw salarisadministratie. Zo heeft u nagenoeg geen omkijken naar de salarisadministratie.

 

Salarisadministratie altijd up-to-date?

 Maak kennis met Van Oosterom en Van Leeuwen

 

05

 


 

Belastingaangifte

 

Voor ondernemers

Belastingen maken een onlosmakelijk deel uit van uw onderneming. Van Oosterom & Van Leeuwen heeft de kennis in huis om optimaal gebruik te maken van de verschillende fiscale regelingen die de belastingdienst u als ondernemer biedt. Wij verzorgen alle aangiften waar u mee te maken krijgt. Of kunt krijgen. Zoals onder andere:

  • Omzetbelasting
  • Loonheffingen
  • Vennootschapsbelasting
  • Dividendbelasting
  • Inkomstenbelasting

Al uw aangiften goed geregeld?

 Succes gegarandeerd

 

Voor particulieren

De aangifte inkomstenbelasting is een jaarlijks terugkerende klus. Elk jaar brengt de Belastingdienst wijzigingen aan. Dat heeft soms gevolgen in de mogelijkheden voor belastingaftrek. Er blijft gelukkig ook veel hetzelfde. Maar waar moet u op letten?

Met vragen kunt u altijd terecht bij Van Oosterom & Van Leeuwen Administratieve Dienstverlening. Tegen een aantrekkelijk tarief verzorgen wij uw aangifte.

Wanneer gewenst regelen wij ook uw voorlopige aanslag inkomstenbelasting, de aanvraag of wijziging van de zorg- of andere toeslagen, en aangiften schenk- en erfbelasting.

Moeite met de jaarlijkse inkomstenbelasting?

 Haal er alles uit

 

 

We zijn u graag van dienst en kunnen veel voor u betekenen. Mocht uw behoefte onze expertise toch overstijgen brengen wij u direct in contact met de juiste specialisten uit onze brancheorganisatie (RB). Of uit ons netwerk van notarissen, advocaten op het gebied van arbeidsrecht, ondernemingsrecht en andere rechtsgebieden.

 

Heeft u als DGA uw fiscale zaken op orde? We adviseren u graag.

 

05